Každý jeden podnikateľský subjekt, ak chce podnikať a chce navyšovať počet zákazníkov, bude potrebovať kvalitný web. Aby web vyzeral pekne a bol prehľadný, budete potrebovať skúsenú firmu, ktorá má za sebou roky praxe a vie sa popasovať aj s tými najťažšími úlohami a požiadavkami zákazníkov. Tvorba web stránky a aj tvorba funkčného e-shopu býva náročný proces a nedá sa spraviť behom pár dní. Preto ak chcete mať ešte do konca roka pekný vlastný e-shop, zmierte sa s tým, že už žiadna agentúra to nestihne. Radšej vyčkajte a hneď po novom roku kontaktujte dobrú reklamnú agentúru.
Prehľadný, ľahko ovládateľný web
Firemný web a e-shop musí byť prehľadný a ľahko ovládateľný. Myslíte si, že zákazníci, ktorí nie sú až tak počítačovo zruční, dokážu nájsť to, čo potrebujú u vás, keď z obsahu a jednotlivých podstránok sa nevedia vysomáriť? Jasne definujte obsah a popis produktov, ktoré predávate. Obsah píšte tak, aby klienta informovali, na čo daný produkt slúži a či sa mu ho oplatí kúpiť. Ak napríklad predávate dobré kompatibilné tonery, stručne popíšte daný produkt – do akých tlačiarní bude vhodný, koľko vydrží atď.
Vzhľad webu
Aby ste mali web, ktorý bude neustále privádzať nových zákazníkov, musíte si vybrať najlepší webdesign, aký vám firma, ktorá vám vytvorí web stránku a bude pracovať aj na webdizajne, ponúkne. Nezabúdajte, že zákazníci v prvom rade nakupujú očami, čiže ak si nedáte záležať na webdizajne web stránky a e-shopu, ťažko môžete očakávať, že vám bude počet návštevníkov stúpať.
Vyberajte podľa referencií
Prácu na web stránke nechajte výlučne len na agentúru. Agentúru vyberajte podľa referencií, respektíve podľa odporúčaní svojich známych. Jednotlivé agentúry môžu síce o sebe tvrdiť, že sú najlepšie. Lepšie je ale poznať niekoho, kto sa už s nejakou stretol a bude vám vedieť odporučiť, poprípade vás na konkrétnu agentúru upozorní v prípade, ak by mal s ňou zlú skúsenosť.